Lucrul de acasă - Cutia Pandorei pentru angajatori?

Lucrul de acasa - Cutia Pandorei pentru angajatori?

Lasand la o parte actele care trebuie intocmite, raportarile si grijile daca totul va fi in regula, este oare lucrul de acasa o problema atat de mare?

Desi conceptul de lucru de acasa incepe sa castige teren, sunt destui angajatori reticenti. Eu as spune mai ales cei din categoria "vreau sa controlez tot".

Dar iata ca pandemia i-a fortat sa deschida cutia... Pandorei. Si, ce sa vezi? Unii au fost placut surprinsi ca au gasit lucruri frumoase in cutie, in loc de vestitele "rele".

Pasionata din fire de aflat noutati, am inceput sa intreb printre colegi, prieteni si parteneri de afaceri cum au perceput ei lucrul de acasa. Si iata ce am aflat!

Angajatii:

  • Am inteles mai bine importanta comunicarii si am dezvoltat aceasta abilitate;
  • Am economisit timpul petrecut in trafic si l-am alocat familiei sau hobby-ului;
  • Am invatat sa imi prioritizez sarcinile;
  • Am economisit banii pe transport, haine de birou si mancare livrata;
  • Am lucrat chiar mai mult decat la birou, pentru ca avand flexibilitatea programului de lucru, am ales perioada din zi cea mai productiva pentru mine;
  • Am invatat sa imi organizez mai bine activitatea;
  • Am apreciat mai mult lucrul in echipa pentru ca mi-au lipsit discutiile si indrumarea colegilor.
  • Am intampinat dificultati pentru ca trebuia sa am grija si de copil, care imi solicita atentia;

In tabara angajatorilor am aflat urmatoarele :

  • Am facut economie la cheltuielile cu energia electrica si cu unele consumabile pentru birouri;
  • Am realizat importanta unui buget;
  • Am realizat ca ignorasem oportunitati in mediul online pentru ca eram prea ocupat cu treaba de zi cu zi la birou;
  • Am constatat ca am angajati mai productivi, in special in cazul celor care solicitasera sa lucreze la domiciliu si nu fusesem de acord;
  • Am fost nevoit sa investesc in sistemul de operare online;
  • Am fost nevoit sa reinventez modul de evaluare si monitorizare.

Cu provocari mai mari sau mai mici, un lucru este sigur: lucrul de acasa ne-a influentat modul de organizare. Cum vom aplica pe viitor abilitatile dobandite in aceasta perioada, depinde numai de noi. Asa ca, dragi angajatori, daca activitatea permite si angajatul isi doreste, fiti deschisi pentru lucrul in afara biroului. Veti avea angajati mai fericiti si dornici de lucru!

Vrei sa descoperi noi abilitati utile in business?

Iti punem la dispozitie un set de informatii utile pentru TINE absolut GRATUIT.